Nurella2510 Kızlar 39. Haftadayız nişan geldi sonrasında hemen sancı girdi ama şuan regl sancısı gibi devam ediyo napmalıyım hastane bize 100 km uzaklıkta gitsemmi bilemedim ne zamana doğum olur başka belirti verirmi bilenler yazabilir mi
minnakpremses_ Sancınızı takip edin kaç dakika da bir geliyor. Hastaneye çok erken gitmek iyi değil sancınızı biraz evde çekmekte fayda var Allah kolaylık versin