HadiGizem Hanımlar merhaba bugün ilk defa ultrasona girdim bebeğimi gördüm normalde adet bitim tarihim 7+4 ama doktor 19.6mm ve 8+4 dedi . Nedenini sorunca bir sorun olmadığını ve bunun kötü birşey olmadığını söyledi, ama ben merak ettimmm neden böyle oldu
Sirin_beyza HadiGizem canım benimki hep 1 hafta önde bişe olmaz gelişimi iii yani bir ara haftası düzeliyor sonra tekrar benimki önde🤣
erbasbebek HadiGizem merak etme canım ilk haftalarda oluyo böyle şeyler daha sonra haftasıyla uyumlu oluyorlar. Hem bi sıkıntı olsa doktorun da söylerdi