Gulay2727 Benimde bebeğimin kalbinde parlaklık gördü doktorumuz canım. Ama kalp kapakçığında, diğer belirtilerde problem olmadığı ve ikili testimiz normal çıktığı için geçicidir dedi. Eskiden amniyosentez yapardık ama artık çok sık rastlanıyor nedensiz bir şekilde endişe etme dedi. Yeğenimizinde vardı, doğdu gayet sağlıklı şükür 🤲🏻