alyavetuna Merhaba hanımlar. 10 yıldır alerjik astım hastasiyim son 5 yılım hep atak halindeydi son bir yıl atak olmayınca doktorum ilaçları yavaş yavaş biraktirmisti. Hamile kalmadan 3 ay onxe birakmistim.Şimdi başka şehire taşındık burası küçük biyer 34 haftalık hamileyim çok yoğun burun tıkanıklığı buna bağlı daralma ve oksuruk de yasiyorum. Simdi 2 farkli gogus hastalıklarına gittim birisi aircomb hap a devam burun spreyi kullanma dedi. Diğerine gittim burun spreyi kullan hap kullanma dedi. Açıkçası ikisine de tam güvenemiyorum kendi doktoruma ulaşamadım.suan bulunduğum ilden ayrılamam başka.doktora gidemiyorum. Sizler hap mi kullanıyorsunuz sprey mi neler yapıyorsunuz. Hangisine inanmaliyim😣
1tuba_tuba Bende 8 yıldır alerjik astımım var 3 sene aşı tedavisi oldum. Hamile kaldım 3.5 aylık hamileyim ve aynı sıkıtnıları yaşıyorım. Bana da sprey ve hap verdi ama kullanmıyorum. Evde buhar yöntemi ve tuzlu su yapıyorum. Burun tıkanıklığından geceleri uyuyamıyorum.
alyavetuna 1tuba_tuba malesef ilk aylar yine idare ediliyor da 30. Haftadan sonra ciğerlere de başlı yapiyo bebek hem o hem astım hem tıkanıklık dayanılmaz oluyo