Sunshine1 benim de ciddi iyot eksikligim cikti birkac ay once doktorum jodid kullan dedi tabiki bulamadik, onun yerine icinde 150mcg iyot barindiran imom kullandim hergun ve hala da kullaniyorum, iyodum 60lardan 125e cikti son idrar tahlilimde🙏🏻Siz de jodid bulamiyorsaniz hergun imom almayi deneyin zaten multivitamin cogumuzun kadin dogum doktoru oneriyor