Yusrablkan Bugün biraz yürüş yaptım her 15 dk kasiklarima ağrı girid yürüyemez bi hale geldim sizce neden böyle oldu
Svcnn Yusrablkan kendnzi mi yordunz acaba dikkatli.olun ben 33+1 de erken dgum nedenyle yatism.oldu kendni cok.yormssn ddi doktrm halbki.bi is filanda yapmamstm sadece ayakta utu yaptm o oyuzden dikattli.oln allh korusun