filiz08 Gulten33 korkulacak bir şey değil 7. Ayda ve doğum dan 72 saat içinde iğnesi var onları vurulursunuz .Sağlık ocağı ya da doktorunuz bilgilendirir sizi zsten
lisansli_Mom49 Gulten33 bizde de var ama dokturum ilk gebelik diye Doğumdan sonra vuracak yanı ilk olunca sıkıntı yokmuş
alchn filiz08 kan uyuşmazlığı için test mi yapyolar yanj ben 33 .1 haftalık hamileyim bi cok kan testi yapıldı da hiç demediler bisey onun icjn ayri mi test yapılıyor
Buse__ bizde de kan uyuşmazlığı var 9. Haftamda lekelenmem olmuştu o zaman vurulmuştum şimdi 28. Haftaya gircem tekrar vurulcam.
OznurC Şöyleki ben - eşim + gruptayız coombs testiydi sanırım kan alıp bakıyorlar bizde şöyle oldu sonuç negatif çıktı bu benim anladığım kadarıyla şu demek ben ve bebek arasında uyuşmazlık yok anne baba olarak uyuşmazlığımız var ve bu bebeği etkilemesin diye önlem amaçlı kan uyuşmazlığı iğnesi aldım ben doktor yazıyor 73 tlydi onuda eczane sağlık ocağı yada hastane acilinde vurdurabiliyorsunuz bu kadar