Zehra1994 Elfida10 Ankaraya mı 😊 cizreden birinin ses vermesi de iyi oldu tabi en azından hastane hakkında fikir sahibi olmuş oldum. Özellerde mi kötü?
Elfida10 Zehra1994 yok değil ☺️ Özeller derken bir tane özel hastane var ztn tavsiye etmiyorlar küçük bi yer ztn 😐 sürekli gittiğim özel doktor var ama maalesef oda doğum yaptırmıyor
Elfida10 Zehra1994 Allah yardımcımız olsun. Zor eşlerden ayrı kalmak herkrs yanında olsun ister ama maalesef. Nasip bakalım 😊
defne55 Zehra1994 annen ve kayinvalidenle kal derim canım çünkü normal doğumda olsa sezeryan doğumda olsa insanın mutlaka yatıp dinlenip önünde hazır yemek bulmaya ihtiyacı oluyor he tabiki esin de sana bakabilir ama bi anne gibi olamaz erkek sonuçta
Zehra1994 defne55 Sanırım doğru olan bu gibi duruyor. Bir miktar daha yalnız kalmaya alışmaya devam edeyim...