zynpgdkl Duuyguum bende megaparka gidiyorum ama hiç sormadım bu perşembe randevum var soracağım artık doğum geldi çattı☺️.. ama suit oda ücretiyle 1200₺ falan diyorlar sezaryen doğuma.. hatta anlaşmalı sigortalarla normal doğumun ücretsiz olduğunu sezeryanında yarı fiyatına düştüğünü söylüyorlar ne kadar doğru bilmiyorum ama
zynpgdkl Duuyguum ve Maraş’ta diğer özel hastanelerde nst den ücret alırken doğum anına kadar ben 34. Haftadan beri nst ye giriyorum hiç ücret almıyorlar direk gidip nstye girip sonucu doktora götürüyorum..
fatmaaeminn Duuyguum hayat Hastanesi'nde sezeryan 1000 TL cnm..ortalama 1000 ila 1500 TL arası özel hastanelerde
Pptyhanm Duuyguum ben geçen hafta derya hanıma sordum canım sezeryan 1000 normal 1200 dedi ikisinede ben giriyorum ebelere yaptırmıyoruz dedi
Duuyguum zynpgdkl ay ağzından baş damlıyor canm. Bi kaç gün önce forumda biri 3000 lerden bahsetti o yüzden sormak istedim Bide bu ücret mevzusunu dr la mı görüşmek gerek Çeşme’yle falan mı Doğumun ne zaman hayırlısıyla inşallah
zynpgdkl Duuyguum yok ya 3bin ne allah aşkına gider İstanbul İzmir gibi büyük şehirlerdeki hastanelerde doğum yapmak daha mantıklı o zaman.. direk doktorla konuşuyoruz canım doğum ücretini.. bu hafta belirlenecek canım doğum şeklim ama normal doğum olarak ilerliyor şuan bebeğimin karın çevresi ölçümlerde geniş çıkıyor sürekli çatı muayenesi olacağım ondan sonra net konuşuruz dedi..
Duuyguum zynpgdkl bende İnan okuduğum dA çok şaşırdım kaç haftalıksın şuan bana da normal Doğum dedi ama HAyırlısı yine de herşeyin drla da ücreti konuşmak ne bilim tuhaf olur diye düşünmüştüm
Duuyguum fatmaaeminn peki Sezeryan mı daha pahalı normal Doğum ücretleri mi bilgin var mı normal Sezeryan dan daha emekli sonuçta bekleme süreci zamanı o yüzden soruyorum
zynpgdkl Duuyguum 38+3 haftalığım canım.. doktor dışında kimse bilgi vermiyor doğum ücreti konusunda kaç kişiye sorduysam☺️..
fatmaaeminn Duuyguum galiba sezeryanla ya aynı yada 1500 doktor yaptirirsa tabi ..ebe yaptirirsa fiş parası sanırsam sadece
Duuyguum zynpgdkl ay ne güzel bende inşallah gelirim oralara kadar bugünlerde sanki heran doğurucam gibi bi his beynime beynime vuruyor sancın kasılman oluyor mu
zynpgdkl sultanmirzaoglu rica ederim😇her evresinin tadını çıkarın zaman o kadar çok çabuk geçio ki benim kızçe erken veya geç geleyim demezse 11 günüm kaldı hem kucağıma alacagım anın heyecanı hemde aynı bedenden ayrılacagımızın burukluğu var🤗tuhaf bi his karmaşası içindeyim..
zynpgdkl ezoterik evet ya bazen denk geliyorum 5 bin 6binden bahsediyorlar😳.. doğru söyleyin yoksa sizlere farklı bi uygulamamı yapıyorlar 🤗😊
zynpgdkl Duuyguum bende 30. Haftadan beri sürekli her an doğuracak gibi hissediyordum her agrıda 39 olacak daha gelen giden yok☺️...bacak araları çok agrıyor sanki içimden bişey kopup düşecek vajinaya baskıdan uyuşmuş gibi sürekli bi agrısı var..yalancı sancılarım çok oluyor sıcak suyla duş alıp dinlenince geçiyor ancak kasılma son üç gündür var.. nst ye giriyorum her hafta bi gram sancı kasılma çıkmıyor ☺️..
Duuyguum zynpgdkl yine abartılı bir şikayetin çok şükür benim de kasılmam şimdilik ama bacak arasında olanlar korkutuyor beni kontrole gittiğinde haber et beni de olur mu ne oldu ne bitti 🙈