Rojdaaa haklısın tabi canım insan olumsuz bir şey yaşayınca haliyle korkuyor,bence önce kese için gitmeniz lazım,keseden sonradoktor kalp için gün verir muhakkak zaten,ama kese kalp beraber olsun diyorsanız 2haftadan önce gitmeyin derim,öncelikle kan verseniz asmlerde