Hasisinmelegi
Arkadaşlar 32. Haftanın içindeyim detaylı ultrason da kordonunda tek damar olduğunu gördük doktorum pek onemsemedi ama sırf bu yüzden sezeryanla doğum yapmak istiyorum bebeği riske atmamak sonuçta doğum kanalına girecek çocuk saatlerce stres altında olacak o da bende. Kan akışı önemli Allah korusun..
Bu şekilde olup normal olan var mı ?