busepinar herkese merhabalar ben 18+5 hamileyim henüz hic çatlak oluşmadı ama eczacımın hazırladığı yağdan sürüyorum her gün bunun dışında onerebileceginiz yağ veya krem varmı ? kullanıp memnun kalanlar da önerisini yazarsa cok sevinirim☺️
Gizemabc busepinar 31+5 haftalik hamileyim. Cok sukur simdiye kadar catlagim olmadi. 5.ayimdan beri usenmezsem arada dustan sonra bebe yagi suruyorum
Ryhn0 busepinar bende saglik ocagindaki ebenin önerisi üzerine vaselin sürüyorum gece yatarten 23.haftaya girdik henüz catlagim yok, umarim olusmaz😊
OznurC Ablam 2 çocuğun Bio-oil yağ kullanmıştı bende onu kullanıyorum Şuan 29. Haftadayım Maşallah hiç çatlağım yok ama bu sadece yağla bitmiyor genetik olabilir bol su yediklerimiz çok önemli çatlak oluşumunda
Eaa_00 OznurC ya ben de bio oil kullanıyorum birisi doktorların önermediğini yazmış burda petrol ürünü varmış içinde şüpheyle kullanıyorum şimdi bazen de Hindistan cevizi yağı sürüyorum
Ryhn0 ant2602 yağlar tüylenme yapabiliyormus diye duymuştum.ben vaselin uyguluyorum , cok yoğun yagli bi krem olduğu icin catlak olusumunu engelliyor ve tüylenme yapmiyor dedi saglik ocagindaki ebe ve doktorumda onayladi.
OznurC Vazelin kullanan arkadaşlar içerisinde kanıtlanmış petrol ve türevi ürünler var arkasındaki yapışkanlı kağıdı sökün altta bir kağıt daha var orada yazıyor o çok sağlıksız benim bildiğime göre çünkü bende kaşlarıma kirpiklerime gürleşsin diye uyguluyordum bıraktım .