dentem61 ben fındığa gidiyordum bir sabah uyandım halsizim isteksizim fındığa gitmek istemioyrum diye öyle oluyodur uykum açılsın geçer dedim bu seferde sürekli tuvalate gidiyorum az bir şey sonra çıkıyorum 5 dk da bir mecbur patlıycakmışım gibi hissediyorum dedim ki enfeksiyon kaptım başkasının lavabosunu kullandım diye arabaya bindik dua ediyorum geçsin falan araba bir anda döndü kapımın önünde buldum kendimi dedim bu işaret yani indim arabadan eşim evdeydi işe gidecekti dedim böyle böyle dedi hastaneye gidelim dedim ben giderim sen işinden geri kalma sonra devlete gittim 30 ağustos iznine çıkmışlar 3 gün önceden tabi sinirlendim! sonra özele gittim ilk defa alttan muayne etti dedi ki enfeksiyon ilaç verdi döndüm eve 1 hafta sonra kontrole gel dedi ben fındık yüzünden gidemedim fındıkta da kasıklarım ağrı giriyor ama bıçak gibi aniden kesiliyor doktora gtiim dedi ki tahlil yapalım belki hamilesin adetm geçikti 4 gün oldu ilaçtan kaynaklı dandım test yaptırdım hiç dedi işte lokasit seviyen çok yüksek oyüzden idrarda gebelik çıkmamış olabilr kan testi yapalım ve yine hiç heycanlı değilim ondan önceki ayda hamile olabilirsin diyip 2.30 beta hcg çıkmış hayal kırıklığı yaşamıştım akşam üstü sonuçlara ben baktım beta hcg9.13 yazıyor koştur koştur gitim hamilesin ama çok düşük beta dedi heveslenme yani dedi ben üzüldüm ama sonra bir gün sonra 56.40 çıktı 4 gün sonunda 370 1 hafta sonra 5000 küsürlerde bebeği de kalp atışını da duyduk 5 haftalıkken mucize dedi doktor hiç umudum yoktu
Ozican dentem61 Ben regl olmayı bekliyordum ha oldum ha olucam 3 gün geçti olmadım ama hamilelik ihtimali aklıma gelmedi.Eczacı bir arkadaşıma sordum regl olamıyorum 3 gündür ne yapsam diye o da bi test yap bakalım dedi bende yok imkansız dedim korunuyorduk yani ben öyle sanmışım 🤣 gittim test aldım yaptım bıraktım öyle 5 dakika sonra gittim baktım çift çizgi.Doktora gittim hemen hamilesin dedi 🤗
Akademisyenanne dentem61 adetim gecikince kist süphesiyle doktora gittim. Bebeginiz olcak gozunuz aydin dediler. Sok gecirdim😅
shsn dentem61 benim birgün inanlmaz bir göbekk deliği ağrm oldu e afedersnz ama olan şeyide bliyorsnz 🙈 ama daha adetme çok var neyse o gece uyudm ruyamda kucğma bebek verdiler ertesi gün test yaptm adetmden 6gn önce silik çizgyle öğrendm kan değerm 16 çktı doktor hamile olmayablrsn dedi hamileym ben dedm 😀şuan 32 haftalk oldk❤️🧿🙈
Kevser_29 dentem61 benim adetim 6 gün gecmisti o zamanlar bebek dusunuyoduk ama olmuyodu iste eşimden öylesine test istedim ilk basta almak istemedi cikmazda uzulurum diye sonra ikna ettim aldi geldi o benden daha heyecanliydi testi verirken yemek yiycektik dedim once yemek yiyim cikmazsa iştahım kesilmesin 😂😂 yedik gittim banyoya yaptim odaya geldim oturdum eşimle 10 dk sonra gittim cok net bi sekilde cift cizgi 😨😨 Allahimmm banyoda kalakaldim uzun bi sure titreme aldi vucudumu agladim esime dedim gel o da geldi bakti direk sarildik agladik o an o kadar özel o kadar tarifsizdiydi ki.. Rabbim isteyen herkese yasatsin bu duyguyu ❤
Anm benim 2.inci gebeligim. ilk oglumu istiyerek yapdk, ama şimdi ki oglum plansız oldu🙊 adetmin gecikmesiyle test yapdm2 çizgi çıkdı o an aglasamı gülsemi bilemedm😄 çünkü ilk oglum daha 7 aylık falandı. sag saalim kucagna alrsn inşAllah🙏🏻
irem_adem Anm bende senin gibi ogrendim . benimde 2. gebeligim benim oglumda 1.5 yasinda aglayimmi sevineyimmi bilemedim
Cansumeryem Benim enfeksiyonum vardı afedersiniz ilişki de kanamalarım oluyordu dr.a gittim alttan muayene yaptı o sırada da kanadı enfeksiyon var dedi fitil kullandım sonra şikayetler devam etti çok zorlandım fitili kullanırken başka bi tedavi yöntemi istedim tekrar gidip bu arada 24 şubattı en son adet olduğum tarih diğer ay adetim gecikti ve benim bu zamana kadar en fazla sadece 4 gün gecikirdi dedim 29 marttı o zaman gecikmenin 5.günüydü alttan muayene etmeden önce ultrasonla bakalım gebelik ihtimali olabilir dedi bi baktik ki 5 haftalık hamileyim su anda 35+1 iz 👼🤷♀️💞
Cansumeryem Hatta inanamamıştım enfeksiyondan dolayi eve geldim test yaptım çift çizgi cıktı meğerse enfeksiyondan önce hamile kalmışım Allah isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşAllah 👼💞
Yavuzum1202 İlk oğlumda 4 gün kala evde test yaptım cok sılik benim görüceğim bir sılıklıkte cızgı vardı sağlık ocağı karşıdaydı sabah kalkıp kan vermeye gittim kan sonucum 24 çıkmıştı hemsıre var dedi 4 gün sonra özele gittim doktor bu değerle hamıle degılsın dedi kan verdim 399 çıktı 40+2 de dogurdum oğlumu kızımda adetim 10 gün gectı doktora gittim Altan baktı Bugun yarın adet olursun dedi catlamıs yumurtam var mı dedim yumurta yok dedi ilaç verdi gittim içtim ilacı 5 gün sonra pembe lekelenmeler geldı bende dedim oluyorum heralde adetimin gecıktıgı 18 gün test yapayım dedim eşime aldık eczaneden görümceme bıraktı benı o işe gitti ben testi yaptım anında 2 cızgı çıktı cok şaşırmıştım bağırdım hatta beklemıyodum sonra kan testi verdim 303 çıktı suan 31 haftalıgım bunların arasında bıtane daha bebeğim oldu o karnımda öldü Onuda 2 gün önce Ramazan ayında öğrenmiştim
dentem61 Kevser_29 amin inşallah olmayan herkese nasip etsin çok güzel şekilde öğrenmişiz çoğumuz Ozican Akademisyenanne shsn hepiniz hayırlısıyla kucağınıza Almayı nasip etsin 😍
Ygmr_kyl Adet olcam diye bekliyordum hatta ped bile takmıştım leke olmasın diye, evdeki kedim sürekli gobegime yatmak istiyordu normalde yapmazdı gelip gidip gobegimde mırlamaya başladı, birkaç gün devam etti adet de olmayınca kediyr malum mu oldu acaba diye test aldm ihtimal vermiyordum ama kedim haklıymış hamileymişim :D
Akademisyenanne Ygmr_kyl benim kedim de ne zaman yanima gelse karnima sariliyor. Basini koyuyor. O kadar guzel ki🙈
Akademisyenanne dentem61 bebek isteyen herkese cok dua ediyorum. Hamile duasi kabul olur diyorlar. Allahim herkese nasip etsin.
humaninannesi61 dentem61 İlkini 2 kere test yaptığım halde çıkmamıştı ama 8gün gecikmiştim kan verdim öğrendim. 2 sinde bulantılarım başlamıştı. 7,5 haftalıkmış test yapınca şak diye çıktı.
Fatosduzgun55 Ben pcosluyum her ay düzenli adet görmüyordum genelde ama son 3 ay düzenli adet görür olmuştum. adetimden 10 gun gecdı ama ben hıc umursamadım herhalde gene duzen kaçtı diye🤣🤣 bu arada 10 senelik evliliğmde iki kere hamıle kaldım ama ikisi de düştü. Artık cocuk ümidim de yok....görümcem aradı eltin seni rüyasında gormus dun hamıleymıssın bu sabah da ben gördüm bişemi var dedi bende gıdın işinize bir tarafınız acıkda kalmıs dedım🙈 sonra da içime şüphe düştü hemen gidip test aldım ertesı sabah bır baktım cızgı net bır sekılde bellı kostur kostur dra. Gittim ki kese olusmus😎 eşim haric kımseye demedim. 5 gun sonra tekrar gıttım pıt pıt atan bır kalp suan 35+3üm dogumuma 23gun kaldı bin şükür🤲🤲 Rabbim isteyen herkese inşallah (bu arada görümcem ile eltim hala takılırlar biliyordun bıze soylemedın dıye ama ınanın bende bılmıyordum)
Mucize_istiyorum22 Pcosluyum 3 yıldır olmadigim tedavi kalmamıştı tüp bebek hariç adetimin gecikmesinin 8.günüydü adet olmamıştım ama nsl bi adet sancısı var anlatamam ha oldum ha olucam diyordum dışarıdaydım hazr çıkmışken bi test alim dedim test yaparken bile nsl olsa adet olcam ama bi yapım artk dedim testi öğleden sonra 2 gibi yapmıştım anında çift çizgi çıkmıştı karnımı tutarak nsl ağladım bi ben bi allh bilir hatta bu test bnmmi ne pozitifmi diye kendi kendine söyleniyordum hemn esimede haber verdim hastaneye gttik sonuc 10414 civari birseydi allh kimsenin kucağını boş bırakmasın ınsllh isteyen herkese nasip etsin 🙏 bnm beklemediğim bi anda gelmişti bebeğim🤱
Ayse3550 dentem61 kuzenime anlatıyodum akşam oturduk dedim benim üst komşum hamile kalmış benim 3 sene oldu daha kalamadım çok üzülüyorum üst komşum hamile olmadıgımı bile bile gelio bide bana diyor dedim nasıl bi psikoloji içerisindeysem eşimle birlikle 2. Kata bulaşık makinesi çıkardık mergerse hamileymişim haberim yok işte kuzenimde oturduk eve geldik eşim dışardaydı içine doğmul gibi test almış hadi eve gidelim de yap dedi eve geldik gene umutsuz bir şekilde çıkmaz ya neyse hadi yapim adet im 1 gün geçmişti amanın bi baktımki çift çizgi eşim inanmadı yanlıştır dedi bidaha aldı geldi ikincisindede çıktı çok sevindik ertesi gün kan testine gittim beta hcg degerim 1116 idi ayy rabbim herkeze nasip etsin şimdi 10. Haftaya doğru gidiyoruz 🤲🏻❤️🧿