Slmz Arkadaşlar merhaba benim doğumum mart ayında olucak lohusa ve pijama takımlarına bakıyorum geneli ince pamuklu genel olarak böylemi olması gerek üsütmezmi?
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Slmz Canım sen nasıl rahat edeceksen öyle birşey bak.Ben sabahlık düşünmüyorum mesela uzun kollu gecelik bakıyorum.Birde önden düğmeli rahat giyebileceğim bir pijama takımı bakıyorum.
defne55 Slmz canım sen nasıl istiyorsan öyle al illa lohusa takımı almana gerek yok ki senin içinde rahat edeceğin bi pijama takımı da alabilirsin bende öyle yaptım
saka36 Canım inan hangi mevsimde doğum yaparsan yap lohusa terlemesi diye bir şey var düşman başına. Üşümeyi bırak terleyeceksin bile. Birde bebek küçük olduğundan kaloriferleride yakarsınız. E illa ayağına çorap sırtına yelek atan olur. İnan asla üşümezsin😅
Slmz Mart ayında olacağı için biraz tereddütte kaldım üsürmüyum diye hatta polatlili takim mi alsam dedim