iremgorlen090318 MutluB benimde oyle oluyor. 20+4 haftalik olduk ama masallah hic yerinde durmuyor. Sol tarafimi cok acitiyo. Bitek benim bebegimin oyle oldugunu dusunuyordum 😂😂
defne55 ozguk bazen korkuyorum allah korusun biyeri çıt diye kırılacak 😂😂 ama oda uyanık fazla baskı yapınca hemen yön değiştiriyor 🤣
Ftmnr0203 Cansumeryem doktora sordum sırt yüz hariç nerene istersen orana yat dedi bugün 😂 ben şuan 5 aylık oldum 6. aydan sonra dikkat edersin dedi sorun yok yani sağ sol fark etmiyormuş hem 😊
Salcali Benim de bebek sağımda genelde..yani orada şişlik hissediyorum..sag tarafında uyuyorum sol omzun çok ağrıyı cunku