Rabia59 YBsyn 14 haftalığız valla benim hiç bitmiyor ne bulantılarım ne kusmalarım 😒 ne zaman bitecek hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️ bazen 9.aya kadar geçmeyecekmiş gibi geliyor şimdiden sıkılmaya başladım sürekli kusmaktan 🤮🤢🥴
ebis YBsyn 14+4deyiz. Bulantı kusma VS çok şükür yok. Sadece çok ayakta kalınca kuyruk sokumu ve bel ağrısı ve karnımın içinden kasiklarima iğne batması gibi Bi acı oluyo ara ara sizlerde de oluyor mu
mavera YBsyn 13. Haftada yım ara sıra bel ve kasık ağrım oluyo onun dışında her şey normal gidiyor sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 😍
Happypregnat Benim çok vardı bulantı kusma ..bulantı aynı ama kusma iyi direnince olmuyor daha evve durmuyordu mümkün değil gobuste çıktı hoş zaten diğer hamileliğin göbeği daha doğru düzgün in@memisti
Melikekpln ebis aa bak aniden kalkinca bendede oluyor bicak saplanir gibi kramp giriyor saniyelik snra geciyor bebek buyuyor rahime baski yapıyor o yuzden olsa gerek
Melikekpln 14+ 2 yiz Benim bastan beri bulantim kusmam hic olmadi şükür sadece kirmizi etten tiksindim. Onuda yiyorum ama asiri değil. Tavuk yiyorum cogunlukla ki protein alabileyim. Belirtiler azaldi mi bilemiyorum ama göğüs hassasiyetik hala devam ediyor. Ara sira bacaga veya bele kramp giriyor onun disinda sukurler olsun :) cinsiyetini 12. Haftada belli etti 2li taramada %90 erkek denildi 17. Haftada gidicez bakalim ne dicek :))
Weib 14 haftadayız sadece 3 hafta bulantım oldu onun dısında problem yasamadım cok sükür cinsiyetini göstermiyor😞
MrsClk 13+5 olduk bugün bulantı kusma hiç olmadı bende 😊 hala daha çok bir farklılık yok sadece 2 kilo almışım sanırım hep yatmaktan aldım kiloyu da 🤦🏻♀️ Karnımdan ziyade kalçam büyüdü benim😄 cinsiyette kesin değil kıza benziyor diyen de oldu erkeğe benziyor diyende 🤷🏻♀️
YBsyn Benımde erkek dedı doktor ıkılı test zamanı ultrasonda gordu🙈 belırtıler 3-4 gundur kayboldu daha enerjık hıssedıyorum uyku halıde azaldı☺️
Ruhsuz Yarın 13.haftama giriyorum bulantı, kusma, bel ve sırt ağrısı, agızda metalik tat cokca halsizlik