Kbramsa Merhabalar yeni annelerdenim ishal oldum ve emzirirken bebeğe geçer mi mama mı versem geçene kadar bilgisi olan var mı? Bu arada happykidse asla geçemiyorum buranın bağımlılığı ayrı😄🙄
Eceyavuz Kbramsa ishal olmanın bebeğe geçmenin ne bağlantısı var 🤔🤔 emzirme sürecinde surekli grip vs olacaz zaten .. bu yüzden bebeğe mama verilmez