Ertugrul44 Benim 4 cm olduktan 6 gün sonra doğumum oldu.Ama haftam biraz erken olduğu için doktorum 4 cmde eve göndermişti.Ayağa tuvalet dışında kalkma,sürekli yat diye.ama tabi bu pek mümkün olmadı. 6.günün akşamı sancım başladı,doktorumuzu aradık kontrole çağırdı hastaneye.gittiğimde 8 cm olmuştu.zaten hastaneye girişimden 1.5 saat sonra doğum yaptım.