tazee_annee sağ sol farketmiyor yan yatmak önemli diye biliyorum, sırt üstü yatilmiyor zaten nefesin kesiliyor, yüzüstü yatmaya da bebis izin vermiyor, yan yattığın sürece taraf önemli değil, hamile yastığı aldım çok rahat ettirdi, benim de tek sıkıntım gece bi taraftan diğer tarafa dönerken nefes nefese kalıyorum resmen çok yoruyor her dönüşte uyanıyorum uykum çok bölünüyor