Sbhdr Allah yardımcın olsun canım. Benımde gece üçte geldi suyum. Sancılar yavas yavaş gosterıyor kendini 3 cm açılmam var. Rabbim kolaylık versin inşallah hepimize.
Caydemir Sbhdr benim 1 cm miş açılmam. Suyun güzel berrak dedi çatı muayenesi yaptı çok canım yandı. Serum verdi şimdi kendi sancılarım var suni vs vermedi. İlk önce seninkini bekleyelim dedi. Meryem ana eli otu aldırıcam suya koydurayım bakalım inşAllah işe yarar
Badevehande Kız daha Kasım gelmedi senin suyun geldi 😂 şaka maka hayırlı doğumlar canım darısı bizim Kasım annelerine
Caydemir Badevehande yaa ben de biliyordum senin yazacağını 😂 valla babası da 1 hafta erken gelmiş oğlu da ona çekti galiba hiç beklemiyordum🤷🏻♀️
Sbhdr Badevehande şok oldum ben hep kasım hayali kurduk hayırlısı bugüneymiş😊 Ama dün pazar yarında resmi tatil iyi tutturdu kızım😂😂
Sbhdr Caydemir canım benim suyum bayagı geldi evde. 11 de doktorum suni sancı verdı oyle açılmam oldu kendı sancım yetersızdı şükür 13.00 de normal dogdu kızım. Ama bir ara dayanamayıp sezerayan istedım😞 sağolsun ebem ikna ettı 7 cm olmussun yazık etme sabret dıye dayandım bende
Caydemir Sbhdr ay ne güzel çok şükür. Benim hiç yoktu ya suyu da tam boşalmamış kanala inmedi bebek bir türlü. 6 saat çektim suni sonra 3 cm oldu epidural oldum 4 cm şu an. Yatıyorum bekliyorum 12 gibi dedi bebek kafasını kanala sokmuş
MammaB Caydemir ya ne güzel hayırlısıyla saat 12yi geçerse tatil gününde doğmuş olacak bebiş 😍 sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 Ben de 38+1im oğlum 29 ekimde gelse bekletmeden diyordum hep 😂