Anm Fdle evet 6 ayını tamamlamış oluyorsun, 7i ninde içinde oluyorsun. 30 haftanın bitimindede 7 ay tamam oluyor
Eceece1 Kizlar birde benimki bi hesaplarmisiniz🙊adet tarihimden itibaren 30+5 hamileyim tam kac aylik oluyorum?
Anm Kelebek7 yok 4 günden sonra sende 6 ayı tamamlamış oluyorsun, 26 haftanın sonunda tam 6 aylk oluyor 7ye geçiyorsun
deletedmom309 Geçen başka bir postun altında bir denklemle anlatmıştım yine tekrar edeyim 😀 ..x.. + ..y.. haftalık gebelik; x= bitirilen hafta sayısı y= yeni haftadan alınan gün sayısı 17+2 günlüğüm ben; 17 haftam bitmiş, 18. Haftadan da 2 gün almışım yani Bir ay 4 hafta olduğuna göre; 0-4 hafta= 1 ay 5-8 hafta= 2 ay 9-12 hafta= 3 ay 13-16 hafta= 4 ay 17-20 hafta= 5 ay 21-24 hafta= 6 ay 25-28 hafta= 7 ay 29-32 hafta= 8 ay 32-36 hafta= 9. Ay 37-38 hafta= +10 gün Hangi hafta aralığındaysanız, o aya girdiğinizi söyleyebilirsiniz; Yine kendimi değerlendirecek olursam; ben 17+2 yim ~ 5. Aya girdim diyebilirim. Ancak doğru olan bitirilen ayı söylemek olduğu için, ~ 4. Ayım bitti demeyi tercih ediyorum. Umarım anlaşılır olmuştur 🤞 😊
Fdle deletedmom309 tesekkur ediyorum canim çok açıklayıcı olmuş ben 1 aydır 6 aylık hamileyim diyorum 😁 7den gün aldım diyim bari 😁
Fdle Badevehande amann boşver benimkide ocağın sonuna denk geliyor daha doktor gün vermedi de ocak sonu şubat başı gibi gözüküyor ama nedense benim içimde hep 38 en geç 39 da doğrucam diye bir his var 😁