Ness61 Ağlama lütfen. bir bilgi sahibi değilim ama dahiliyeden başla görünmeye rahat etmek için kustugun esnalar dahil sabah aksam tansiyonunu kontrol et not al , dahiliyeciye git. Durumu aktar, baktim yardimci olmuyor. Gastroentolojiye git ( mide ) için. Baktim yine faydasi yok Nörolojiye görün tabi bu sirada cihazlarla cok hasır neşir olmamaya caliş. Nöroloji son nokta zaten yine oluyorsa psikiyatriste git arkadaşiö , gebeliğinin geri kalanını rahat geçirmek adina. Bunlari bir dene rahatlamak iatersen ama içimden kötü bir his geçmedi okurken Rabbim ferahlatsin seni ❤️