Ness61 benim de en başta boş öğürürken oluyordu. Sanki kafamın içine bıçaklar sokuyorlardı şakaklarıma doğru. Kolay kolay da geçmiyordu ağrı. Hatta yüzümde kılcal damar çatlamaları oldu, kıpkırmızı kaldı yüzümün çoğu. Zorlamadan dolayı normal dedi doktorum. Kızarıklık geçer dedi ama geçmedi. Bembeyaz yüzüm şimdi yer yer kırmızı kaldı.