hlmc Kızlar 7. haftamdayım 5+3 gibi mide bulantım başladı ve o zamandan beri 5 dk bile geçmedi. 7/24 bulantım var kusmam çok olmadı bi kaç defa kustum sadece ama bulantım geçmiyor ve hiçbir şey yiyemiyorum sadece yatmak istiyorum. leblebi kraker hepsini denedim bastırmıyor. çalıştığım içinde çok zorlanıyorum bu şekilde gebelik geçiren oldumu nasıl başa çıktınız? hiç geçmeyecek diye çok korkuyorum
GizemBeidokhti hlmc nar yiyorum, limonlu su iciyorum, ilac fayda etmiyor. Afedersin kusmaktan dişimin biri gitti şimdiden, diğerlerinin uçları yamuldu. O bulantı üç haftadır geçmiyor :( 7+4 üm bende
Ness61 hlmc benim de 6.hafta da başladı her gün bulantı kusma bogazlarım yırtılıyor (öğürürken birde kafama saplanan acı kulaklarıma kadar vuruyor) ağlamaktan harap oldum 😔😔geçecek diyorlar bekliyorum ama gecene kadar çaresiz hissediyorum kendimi
HilalAraci Geçecek diyolar bende hala beklemedeyim 11+4 olduk benimde devam ediyo. Maksimum 16 diyolar bıçak gibi kesilecekmiş bakalım sabredicez..
Esmeray_Emine HilalAraci 19+3 hala gecmedi malesefki 3 gunde bir hastanelik oluyorum prilam diye bi ilac varmis onu deniyorum su an insallah gecee
ebru-kc11 Aynı sıkıntı bende de var denemediğim de kalmadı. En son zencefil çayı önerdi doktorum bi onu deneyeceğim. 5+2de başladı 7+1 olduk hala devam ve çıkartmaya başladım ne yediysem çıkarıyorum. En son gece acile gittim Allaha şükür bugün iyi gibi.
Lsbebisim Ahhh kızlarrr beni bilenler bilir burda her gun post actım kusma bulantı diye. Hiç bişey fayda etmedi bana kraker limon leblebi vs bir yudum su bile içemedim. 6 haftalıkken başladı günde 10 15 kez kustum en son dusunun hastaneye yatşım bile yapıldı. Gecer dediler asla inanmadım suan 15 haftalığız ciddi bir oranda azalma var inanın bana bulantılarım oluyor arada o da ve sabahları arada bi safra atıyorum o kadar. Ben ki 3 ay dısarı cıkmadım gecenlerde ilk defa cıktım gezdım yavas yavas eskiye dondugume inanıyorum artık. Size tavsiyem şu gececegini kafanıza güzelce yerleştirmeniz bol bol hava almanız ve psikolojik olarak unutmanız. Eşinizin de desteği çok onemli. Cok gecmıs olsun Rabbim kimseye gostermesin
hlmc Lsbebisim sağolun umarım ben ve benim gibi olan herkeste sizin gibi atlatırız şuan hiç keyif almıyorum hayattan :/
Sdayvs Merhaba 8+3'üm , cok zor gunler gecirdim kusma yok ama bulantı tüm gün sürüyor, cubuk kraker dısında herseyden tiksiniyor ve surekli yatıyordum 2 gun once eczaneden bulanti bilekliği aldım (35tl) cok sukur iki gundur iyiyim evet bir mucize değil komple kesmiyor bulantıyı ama en azından ayaga kaldırdı yemek yiyebiliyorum vs. Yari yariya azaldı diyebilirim denemekten zarar gelmez
Meslina06 6+5 im 6. Haftanın başında başladı Allahım hayatımda böyle bişey görmedim midem aşırı bulanıyor kusamıyorum da ağzıma kadar geliyor afedersiniz çıkmıyor çıksa rahatlıycam parmak atarak kusuyum diyorum ama zararlı mı olur acaba diye düşünüyorum istiğfar etsem çok rahatlıycam yemek gördüğümde bile midem bulanıyor bırakın yemeyi