Esinreyhan Selam Güzel anneler ve Anne Adayları 🙋🏻♀️ Hamileliğimin 23. Haftasındayım. Ayrıntılı usg ye gittiğimde suyumun az da olsa azaldığını söyledi. Doktorum da ciddi bir şey olmadığını, takip edileceğini söyledi. Bu Haftalar da böyle bir durum ile karşılaşan var mı acaba? Varsa neler yaptınız? Cevaplarsanız çok sevinirim ❤️❤️❤️
[silindi] bana da suyun sınırda dedi hemen gittik katı meyve sıkacağı aldık havuç suyu günde 2 bardak bir şişe suyu da yanıma aldım sudan da midem bulanıyor içemiyordum,soğan sarımsak çekirdek turşu yedim su içmekten bir hal oluyordum artık,:)) ve 3 hafta sona dr gittiğimde çok iyi su yükselmiş dedi :) havuç vücuda su salgılıyor ve vücuttaki suyu depoluyormuş geri salımını engelliyor o yüzen çok etkili
Esinreyhan [silindi] Çok teşekkür ederim cevabınız için.Deneyecepğim. Umarım bende de olumlu bir etki olur 🙏🏻❤️❤️❤️