Cansusezgin Lale dortisik benim doktorum ama ben doktorları çok bilmyrm hastaneden çok memnunum geçen hafta kasilmalardan 3 gün hastanede yattım sancilari tek kişilik odada karsilysnz yanınızda refakatçi ile doğum anında yatağı çatal yapıyorlarms doğumdan sonra servise cikiyrsnz en çok bunun için orayı tercih edyrm bide anne ve bebeğe çip takiliyo bebek kaçırma engellemek için çok güzel bı uygulama diğer devlet hastanelerinde varmı bilmyrm ama burayı beğendim temiz hastane duş imkanı var ebelerde iyidi ben gördüğüm kadaryla