Dogabebek Diger en cok kullanilan isimleride soyliyim belki birinin isine yarar 😁 Sude,Ecrin,Hira,Nisa,Ebrar 6 7 yil sonrada Mila,Mira,Alya,Asel geliyor sanirim. Bence Doğa hem bilinen hemde cok sik karsilasilmayan bir isim😍
Supersmomm nazliiayaz Duru ismini okadar çok duydum ki inanın artık buzzz gibi soğudum isimden, Doğa daha güzel geldi bana 🤗
Srpdnc Bizimde kızımız olacak Allah'ın izniyle. Bende ilk andan beri duru düşünüyorum. Ismiyle yaşasin ınsallah bütün bebislerimiz