ALeyna61
Hayırlı günler iyi sabahlar dilerim öncelikle.
30 haftalık hamileyim tansiyonum bu aralar bazen yükseliyor doktoruma gittim eğer yükselirse gelirsin dedi yükselmezse bir ay sonra gel dedi doktorum bunu söyledikten iki gün sonra tansiyonum 16. 9 çıktı.
Gebelikte çok riskli diyorlar tansiyon nelere yol açabiliyor ?