emine45 canım nasıl bir lekeydi.Ben de bi başlık açtım az önce.Sancım yok.Az bi gaz ağrım biraz adet ağrım ve ishal var.
Bebek hareketleri normal.Ama dün gece duşa girdim yatağın ayak ucuna oturup kremlendim yattım uyudum.Sabah bi kalktım dün gece oturduğum yerde kahverengi leke var.Sanki çikolata lekesi gibi bi leke ama az.Büyük bişey değil ve sümüksü kıvamda da değil