cnshllcnplt Merhaba arkadaşlar benim de doğum hikayemi yazma sıram geldi. inşallah hepiniz sağlıkla bebeklerinizi kucağınıza alırsınız. Dün gece sabaha karşı 4te birden suyumun geldiğini hissettim lavaboya kalktım baya su geliyordu fark edilmeyecek gibi değil. Renksiz ve kokusuzdu ilk başta daha sonra pembe renk gelince doktorumu aradım normal olduğunu hastaneye geçmemi söyledi. 1 saat sonra hastanedeydik. Açılmam bir parmaktı, sancılarımsa başlamamıştı. Sabah 8de başlaması için suni sancı verdiler. Ebe tekrar kontrol ettiğinde 3 cm açılmam vardı. sancılar gelmeye başladığında pilates topunda zıplayarak karşıladım, işe yarıyor. Ancak sıklaşınca epidural istedim. Epidural etkisiyle yaklaşık 1 saat dinlendim. Saat 11 gibi açılmam 9 cm olmuştu ebe doğumhaneye alacağını söyledi. Ikınma isteği geldikçe de ıkınmamı söyledi. Bebeğin başı görünüyordu eldiven takarak bana da dokundurdu. Daha sonra doktorum geldi ve tüm gücümle ıkınmam için motive ettiler. Ikınma isteği geldikçe ıkındım ebe karnıma bastırdı o an çığlık attım çok acılıydı eşim de doğuma girmişti bayılacakmış daha sonra öğrendim ben farkında değildim. ama kızımı kucağıma verdiklerinde hepsi son buldu, şükürler olsun dedim. Eşim de ağlıyordu. Bi 5 dk sonra plasentası çıktı. Doktorum hiç yırtığın yok dedi. O sırada kızım kucağımda sürekli aranıyordu. Odamıza geldiğimizde emzirdim çok şükür 2 saatte bir emiyor şu anda da hastanedeyiz yanımda uyuyor. 2840 kg ve 51 cm doğdu. İlk doğumum olmasına rağmen 6 buçuk saat sonra kızım kucağımdaydı ve misafirlerimi ayakta karşılayabildim. Darısı tüm bekleyenlerin başına. Sorularınız olursa cevaplayabilirim. Hepinize kolay doğumlar dilerim.
mf_ozturk cnshllcnplt gozun aydın cnm Allah analı babalı büyütsün insallah. Darısı bizim başımıza 😅 Dogum belirtilerin var miydi? Mesela karnın düşmüş müydü ya da bebek hareket etmez diyolar dogum saatlerine yakın seninki nasıldı