newmother benim adetim bir hafta gecikmişti test yaptım pozitifti hastaneye gittim doktor keseyi bile göremedi daha çok yenisin demişti. Bi 10 gün sonra tekrar doktora gittiğimde çok çok yenisin 2-3 haftalık falansın demişti ama kesesini görmüştük. Bir sonraki yani adetime göre 8 haftalık olduğumda gitmiştim doktorum 6 haftalıksın demişti ama bebeği görmüştük kalp atışınıda duymuştuk😊darısı size inşallah😊🤲