newmother bende ilk bebegimi 6haftalikken kahverengi lekelenmeme bir sey olmaz o gebeligin gostergesi diyen doktorun, 7 haftalik oldugumda kanamam olmasiyla 2 gun icerisinde gebeligimin sonlanmasi gerektigi icin kaybettim. Ihmal etme kurban olayim randevunu bile bekleme imkanin varsa git bi ozel hasyaneye muayene ol derim.