Anemon33 canım benimde aynı şey oldu. Sıcak havlu yaptım sağdım masaj yaptım. Bunlar sadece kısa sureli rahatlama sağladı bana. En güzeli nasıl yap biliyo musun? Ben öyle yaptım cok faydası oldu çünkü. Göğsün gergin olduğu icin bebek tutmakta zorlanabilir. Biraz sağ ondan sonra emzir. Sadece emzir. Başka bisey yapmana gerek kalmıyor. İki günde rahatlarsın. Bende gece kalkıp sağdığım zamanlar oldu. Ama hiçbiri emzirmek kadar faydalı olmadı 🌸