Ozlemhuslu Kızlar 27.haftada karnınızın durumu ne acaba? Benim çok yok. Çok belli değil gibi. Bide olması gereken kilosu ne ???
anstzist 27+2 Benim karnım da belirgin artık herkes farkediyor da aşağoda mi yukarıda mı onu çözemedim 😅 bide maalesef çatlamaya başladı o kadar da yağlar kullandım 🙈 1,5 hafta önce gittiğimizde 1100 kgdı şimdi kaç bilemiyorum :) bende şimdiye kadar 7 kilo aldım 🤦🏻♀️
Ozlemhuslu Benim en son gittiğimde 2 hafta önce 800 gramdı daha gitmedim bu hafta gidicem korkuyorum ya karnım yok gibi aslında kilom var 68 kiloyum karnım ufacık 🤣
eyvahanneoluyorum 26+5 te 1041 gramdı. Ama göbeğim sanki kilo almışım gibi. Hamile göbeği gibi yuvarlak değil. Bilmeyen anlamıyor hamile olduğumu. İç karnım genişmiş.