tugce95 canim daha cok erken dr.lar bile 5-6 aya kadar yatmakta bir sorun gormuyor :) ben yatabildigim kadar yattim 5.ayima kadardi sanirim. Hala gobegim yok ama bsbis oyle bir vuruyor ki sıkıyosa yat :)) 32.haftadayim yanlarim koptu :) yat bol bol istedigin gibi sonra yatamayacaksin. Icin rahat etmiyorsa doktoruna sor ama oda yat diyecektik bence :))