cnnvzdn Merhaba periyotumun gelmesine 6 gün var 2 adet idrar testi yaptım olumlu çıktı hemen koşa koşa kan testi yaptırdım <1.20 negatif cıktı. Eve geldim tekrar 2 adet test yaptm olumsuz çıktı ve allak bullak oldum yardıma ihtiyacm var??
Zilan__zilan cnnvzdn burda 0.100 olup deyeri artanlar oldu seninde deyerin ondan yüksek inşallah dahada yükselir.
Tazeanne0134 cnnvzdn adetinin gecikmesini bekle kuzum varsa o zaman daha net çıkar ama yoksa zaten adet olursun hakkında hayırlısı olsun inşallah
mayis13 Canım kanda çıkmayan gebelik idararda çıkmaz muhtemelen ilk yaptığın testler bozuktu gecikmeden sonra kan testini tekrarla inşallah hayırlı haberi alırsın
Blackkcat cnnvzdn değere göre gebelik yok malesef🥺canım 6gün var diyorsun günün geçerse tekrar yaparsın test,testler yanıltıyor bazen malesef😕