ylzzz aynen ya bende de de durdu 6 ay boyunca hiç değişme olmamış geldim hala aynı antibiyotik vuruluyormuşta ineklere falan filan o zaman büyükbaşların küçükbaşların etlerini de yemeyelim ama protein diye hergün etlerini peynirlerini yiyorlar hadi peynirin de pastörize olanı var etlerini nasıl pastörize edip yiyorlar anlamadım