Busrabora Merhaba arkadaslar😁 benım hamileliğin ilk başları cok zor geçti yanı zor derken cok alıngan, tahammülsğz birisi olmuştum sonra geçti cok sükür ama simdide lohusalıgımdan korkuyorum kalp kırmaktan korkuyorum daha rahat geçirmek için ne yapabilirim sizce?? ❤️
Ednrr Busrabora aynen bende çok korkuyorum yaaa 26 haftalık gebeyim ne yapacagım lohusayken hep onu düşünüyorum yaaa
Mutlulu Busrabora bol dua ediyorum sakin bi loğusalık geçirmek için canım kendime Bile tahammül Edemiyorum bazen 🙈🙈
zelis63 Busrabora bende çok ani tepki veriyorum insanlara gerçekten çok sakin bir insandım duygusal değilim ama bazen çok hırçınlaşıyorum elimde olmadan
ase Az insan az laf az eleştiri gerek. Duygusal destekte bulunabilecek bir yakın var ise ne mutlu, o kafidir. Yani bence :)