Hatice1017 Hakbas2020 Aynm cnm.yemek yedikten sonra cok rahatsiz oluyorum ben nefes alamiyorum cok baski yapiyor.Ooff o asabiyet ve sinirlilik bunda diğer ikisinden asiri fazla esim diyor bana bunda kök sokturuyorsun vallahi diyor😂cok kaprisli sinirli alingan duygusal oldum bunda ben...Canimda birinci oglumda genelde eksi yiyordum ikincide eksinin yuzune bakamadim hep tatli yedim ama bunda ilk aylarimda bir erik agacinin yarisini yemisimdir yani cok canim çekiyordu genelde cnm meyve istiyor ama.tatlida yiyorum ama eksi agirlikli hamur isi cok cekiyor...Hareketide masallah hic yerinde durmuyor cok hareketli hatta bazen canimi yakiyor diyebilirim☺️☺️
Hakbas2020 Hatice1017 ayy sanki beni anlattın benimde cnm hep tatlı şeyler çekiyo bi ara bitter çikolataya dadanmıştım 🙈 ondan sonra bazen meyve çok istiyo ve hamur işi 😋 bnmki de çok hareketli maşallah geçen hafta dediğin gibi canımı acıtıyodu sırf bu yüzden acil doktoruma gittik nst bağladı sancı çıkmadı güçlü ve hareketli olcak demekki dedi afacan öyle çıktık geldik sonraki gün yine aynı bi de ben farkettim ki acıkınca şiddetli tekmeliyo yemek yeyince daha sakin vuruyo 👶🏼
Hakbas2020 Hatice1017 amin amin Rabbim bebişlerimizi de sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin İnşAllah 🤲🏻 Kaç haftalıksınız? Bu arada baya bişey sordum ama hep meraktan cevaplamak istemezsen cevaplamayabilirsin cnm
Hatice1017 Hakbas2020 Aminnn ins cnm 🙏🙏🙏❤❤❤29+4 um cnm sen kac haftaliksin.. Est cnm ne demek inan bende oyleyim herkese biseyler soruyorum seve seve cvplarim ins 😊😊Istedigini sorabilirsin❤
Hatice1017 Elmiramm Esimin dini acidan.cok genis ilme sahip cok saygin bi ogretmeni var cnm ona sorduk bize bunlar yabanci ozendirici isimler dedi hani ilerde cocuk acisindanda sıkıntı olur ortamda dislanabilir vebal altinda kalırsınız bence uygun deil dedi bende cok saydigimiz sevdigimiz bi insan oldugu icin sozune itibar edip vazgectim cnm zaten bide boyle aşırı guzelde bi anlami yok cok araştırdım bende sadcee kulaga hos geldigi icin koymak istemistim cnm ama tabiki bunlar bizim dusuncelerimiz koyanlara koymak isteyenlerede saygimiz sonsuz tabiii😊😊❤❤❤
Hatice1017 Hakbas2020 Normalde bitteri agzima vurmam ama canim bunda bitterde istemisti bi ara🙈🙈Cok benzerligimiz var cnm ☺️☺️hayirlsii ins 😉
Hatice1017 Hakbas2020 evet yaa bide o konu var normde acikinca kareket etmez derler benimde bebegim acken cok hareketli masallah ☺️dikkatimi cekmisti benimde hep acken guzel oynuyor ☺️☺️Masallah diyelim yinede😉☺️☺️❤❤❤
Hakbas2020 Hatice1017 bizde 27+6 haftalıkız cnm çok sağol Allah razı olsun benim bu bebişin belirtileri abilerinden tamamen farklı bi adım adım annelik sitesindeki bayana usg fotosunu atmıştım kıza benziyo dedi daha sonra yeni usg fotosu attım ben kız diyorum dedi çok sevinip nasıl inandıysam dr gidince kız diyecek diye beklerken erkek deyince şok oldum yani üzüldüm diyemem bi beklenti içine girdiğim için üzüldüm sadece hayal kırıklığına uğradım ve bikaç gün sürdü ama sonra dedim ki kız bebek hakkımda hayırlı olsaydı ztn Rabbim verirdi demekki hakkımızda hayırlı değilmiş diye avundum ama çevremde 3-4 kişi rüyasında hep kızım olduğunu görmüş bende iki kere gördüm herşeyde vardır bi hayır nasip bakalım Rabbim ol deyince olmayacak hiç bişey yok bnm içimde hala geçmeyen % 1 bi umut var 👶🏼
Hakbas2020 Hatice1017 bi de kadınlar kulubü sitesinde nuba göre cinsiyet tahmini yapan bayanlar var onlarda hep kız dedi beni heveslendirmişlerdi hele biri o kdr emindi ki bnm de böyle usg fotosu almam dileğiyle kız bu demişti ben hep bunlardan heves gittim
Hatice1017 Hakbas2020 Bende dr kiz deyince atmstim cnm banada kiz bebek gibi demisti ve sonraki butun drlarda kiz dedi bilemiyorum valla....Aynn hakkimizda hayirlisi neyse o olsun cnm Rabbimin vardir bi bildigi...Hayirli zamanda nasip eder ins.🙏O umut hic bitmiyor ki zaten ben ikinci oglumda bastan sona kadar erkek dediler ama ben hep belki bi umut diyordum dogurdum inan ilk gorunce hemen cinsiyetine baktim erkek mi acaba diye insaniz tabiii olmayani illaki istiyoruz ama Rabbim neyi hos görüyorsa onu versin amenna ....Bende bunda ruyamda bi ogln bi kiz goruyordum ama daha cok yeniyken ruyamda pembe gul bahcesindeydim uyandim kizim olacak gibi hissettim sonra netten baktim ruyada bahce kiz bebek demekmis birde iki defa drlar erkek deyince bi ruya gordum ruyamda bana sana drlar erkek diyorlar ama senin kizin olacak dediler sonra kiz oldugunu ogrendim cnm❤ hayirlisi olur ins😊😊😊
Hakbas2020 Hatice1017 amin cnm amin 🤲🏻 Hakkımızda herşeyin hayırlısı olsun inşAllah ama eşim diyo ben pipiyi gördüm erkek bnm oğlum erkek diyo bende diyorum ben göremedim daha ama erkek bnm bebişim ya ben ikinci oğlumda hiç kız diye ümitlenmemiştim dr erkek dedi direk kabul etmiştim büyük oğluma arkadaş geliyo diye de sevinmiştim hatta ama bunda çok farklı duygular 🥺 herşey nasip kısmet ben başından beri hep hayırlısı dedim bnm hayırlım buymuş kaderimde 3 erkek annesi olmak varmış sağlıklı olsun da tek isteğim bu hayırlı evlat olsunlar İnşAllah 🤲🏻
Hatice1017 Hakbas2020 Amin cnm amin kesinlikle öyle .Ama bende tam tersine hep bi kızım bi oglum olucak gibi dusunmustum ikinci oglumda kızı cok istemistim hatta Rabbim affetsin cok uzulmustum kabullenememistim bundada aksine hemen kabullendim uzulmedim kafama takmadim Rabbimin takdir-i iste.Binlerce kez sukurler olsun❤Evlatlarimizi hayirli eylesin🙏Rabbim ins hayırlı uzun omurler versin dogunca erkekmis kızmış hic farketmiyor...😊
Hakbas2020 Hatice1017 bakalım tiksindiğimiz şeyler de aynı mı nelerden tiksindiniz Ayrıca bende koku hassasiyeti de çok oldu hâlâ daha var 🤢 Birde karnınız sivri mi yuvarlak mı ? 🤗
Hatice1017 Hakbas2020 Ben genel olarak yemek kokularindan cok tiksindim halada bazen devam ediyor cnm.Karnimda yayvan bebegim ozellikle kenarlarda oynuyor
Sevde25 Hatice1017 bnde kararsızım ve dini istiyorum yeni çıkan isimleri beğenemiyorum bi türlü🤦🏼♀️ klasik bişey seçicez heralde 😄 siz beğeniyorsanız bu forumdan öğrendiklerimi yazayım fikir olsun ama manalarından emin değilim her yazan cennetin kapısında bekleyen meleğin adı diyor 🤣🤷🏼♀️ Yade Vera Ahsen Tusem Mihra Aysima Elis Elisa Efnan Reyyan Hazel Mihrimah
Hatice1017 Sevde25 esimde ayni sizin gibi dusunuyor o yuzden her ismi kabul ettiremiyorum 😊Bende zaten oyle cok degisik isimler istemiyorum sadece kulaga hos gelsin bide cok klasik olmasin yeter😊😊