Hatice1017 öncelikle sizi tebrik ediyorum kızı tutturmuşsunuz 👧🏼Nasip olmuş diyelim.
Bnm de iki oğlum var ve 3. Oğluma hamileyim herşeyde vardır bi hayır sağlıklı olsun yeter ki diyerek kızım olsaydı koyacağım isim Şura Nur du ama nasip kısmet size öneriyorum onun dışında sevdiğim kız isimleri de Eslem Zümra Sare Büşra Nisa Nur 🥰