GF01S Selam hanımlar 26+2 hamileyim karnım küçük biraz ve bu yüzden nereye gitsem insanlar hep ayy eminmisin bebek sağlıklımı doktor ne diyor falan gibi sinirimi bozan cümleler sarf ediyor karın küçüklüğü normal degilmi yani bir sorun olurmu 😑😑😑
SevincDeniz1 GF01S bebek sağlıklı olduktan sonra gobeginin küçük ya da büyük olması hiç sorun degil bende 38 haftalik oldum bana da diyorlar aa ne kadar küçük karnin var ama bebeğim de bende gayet saglikliyiz😊 Allaha şükür 💙
Bebisimyolda GF01S canim doktora gitmiyomusun bir sorun olsa zate soyler sana esimin kuzeni 7 aylik hamileydi kilo alimi sifir karin da kucucuktu takma kafaya ama gidince kiloya falan baktir sor normal mi diye cunku kizinki kucuk dogdu zayif oldugu icin onun disindakileri takma agzi olan konusuyo
Bilge80 GF01S ben 41 . Haftanın sonunda doğum yaptım ve karnım küçüktü doktorum bana son kontrolümde 3500 doğar dedi . Doğum yaptım bebegimi tarttılar 3950 doğdu ebenin bi 3950 deyişi vardı şaşkındı hatta doktoruma dönüp hocam bu küçük göbekten bu bebeğin çıkacağını hiç tahmin etmiyordum dedi . Benim iç karnım geniş mesela ben 7. Aya girdiğimde herkes bana hamile der 7. Ayıma kadar söylemesem kimse bilmez .
Ceren7s 35.haftamdayım. Geçen bakkaldaki abla cinsiyetini öğrendiniz mi dedi karnıma bakıp bende öğreneli çok oldu bidahaki ay doğurcam demiştim. 4 aylık gibi karnın VS demişti oda. Hiç takılacak bi durum değil benim o haftalarda göbeğim bile yoktu. Ama yeterince sağlıklı ve kilolu. Herkesin karnı burnuna gelecek değil. Düşünmeden konuşuyor bazıları. Takma kafana bence
Prensessim 23 haftalık hamileyim ve banada aynısını söylüyorlar bebek sağlıksız galiba hic gobegin yok diyorlar bende ısrarla bebegin iyi olduğunu aslında saglikli gebeligin böyle olması gerektiğini soyluyorum 🤣 takma kafana
senbenbiz GF01S canım benim yengemin karnı küçüktü, doğuma girerken bile hemşireler sizmi hamilesiniz diyodu, inanamıyodu, 3600 doğurdu🤷🏼♀️ onlar alışmış hantal, kilolu bizlere, sen normel gelmiyosun😅 halbuki çook normel herkesin istediği gebeliik
chemist_mom GF01S klasik yurdum insanı kilo alsan bu kez de aayy çok kilo almışsın diyecekler. Onları memnun etmek imkansız. Bana da aynı şeyi söylüyorlar bebek sağlıklı dimi 🤦🏻♀️ Çok şükür diyorum geçiyorum
Melikesgt GF01S karın küçüklüğü kişinin kilosu, iç karın genişliği, genetiği vs ile ilgili, bana da 8 aylıkken 4 aylık mı dediler şuan 9. Ayımdayım hala kimse 9 aylık demez, doktorun bebeğin sağlıklı dediği sürece onlar boş laf, o söylenenleri kulak ardı et, çünkü insanların her konu hakkında hep bi fikirleri var :)
Aslgly GF01S yaa doktor herşey normal diyorsa sen onlara ne bakıyorsun. Ağzı olan konuşuyor. Hamilelik demek karnın burnunda gezmek demek mi illaki. Hatta şanslısın bence çatlakların olursa da az olur oh miss 🥰
Tazeannebaba GF01S aman takma kuzum ya bende 22 haftaligim ama hala karnım dümdüz eşim bile bazen şaşırıyor sen hamilemisn gerçekten diyor 😆