merininyavrusu Arkadaşlar ben 24 haftalık hamileyim. Bebegimin hareketlerini bir süredir hissediyorum ve takip ediyorum. Genelde gündüzleri nadir, geceleri ise uzanınca kesin hissediyordum. Ama iki gündür hiçbir şekilde hareket etmiyor. Giribim bir haftadır. Bogaz agrım, halsizlik ve hafif ateş var. Bir de içim yanıyor gibi bir his var. Sürekli su içiyorum. Sizce sebebi grip mi, çok endişeliyim, lütfen birileri cevap versin 🙏
Gokmeninannesi merininyavrusu bazenn hissedilmiyor canım belki sen hissetmiyosundur yarın doktorunla görüş ama yarına kadar iyi düşün iyi olsun
Fatmanzmgl Eger hc bir seklde hissetmiyorsanz ve günde 10 harekt etmiyorsa bnce dktra gidin nedn bekliyrsunz ki dönem dönem zaten azalıyor harektler ama hic etmemesi bilemiyorum
Mucizemleben Canim tatli bir seyler ye biraz hareket etmezse dr bir git istersen ama bazi bebekler anne hastayken agirlasiyolar sakinliyolar insallah oyledir dr gidersen bizide haberdar et
Nis Canım cikolata ye bide parmaklarınla hafif karnına dokun 🙏🏻 Sen nasıl hissediyosan bebekte anne karnında öyle oluyor mesela ben temzlik yaptgım gün asırı yoruluyorum ve o gün hareketler cok az oluyor . Bedenine göre hareket ediyor o yüzden gribin yada atesin bebege zararı olmaz sen halsizsen bebişte o sekldedir vücuduna ayak uyduruyor
Gigi89 Merhaba 22 haftalık hamileyim. Bende 10 gündür minikte olsa belli periyotta pıtpıtları hissediyordum. İki gündür hiç hissetmedim endişelendim endişelendikçe iyice kendimi sıktım az önce acile gittim geldm kalp atışını dinledim rahatladım. Hastanedeki doktor hanım sen yorgunsan hastaysan halsizsen ya da bişeye üzüldüysen bebekte az kımıldar dedi. Ve 27. Haftadan sora hareketleri tam düzene girer şu an bi gün hissetmesen bile endişelenme dedi. Senin bebişinde iyidir inşallah. Dinlenmeye çalış. Limonlu ılık su iç. Bol mandalin ye. Bakalım belki hareket eder etmezse yine sende acile git olmazsa.
merininyavrusu Doktorum izinli oldugu için gitmedim. Az önce oglum baya hareketlendi. Kıpır kıpırdı:) çok rahatladım. Şuan çok mutluyum. İlgilenen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun :) Bütün hamilelere saglıklı doğumlar ve hayırlı saglıklı evlatlar diliyorum 🙏