hemsireanaa sizinde kese etrafında kanama alanı varmı. Ve sol boşluğum da ağrı oluyor böbrek ağrısı gibi .Tek çare dua edip beklemek benim her hafta kontrolüm oluyor riskli gebelik olduğu için.. Şükür benim lekelenmelerim yeni yeni azalmaya başladı ama ağrı kafama takılıyor..Günlük 100 lük progestan iğne ve haftada bir kere purloton depot kullanıyorum mümkün olduğunca kalkmayın