Cmrem52 Aylanur_1 canım bak bir bardak suya 1 çay kaşıgı karbonat at karıstır gğzel gine iç o kadar rahatlicaksın ki emin ol. Ben öle rahatlıyorum çok şükğr iki gündğr keşfettim bunu annem sayesinde iki gündür rahat uyuyorum valla
Sedef123_ Ben 15+5im başından beri yanıyor midem. Annemden öğrendiğim bir tarifi yapıyorum çok iyi geliyor. İsmi "setliç". Karbonat, limon, şeker ve sudan oluşuyor. İnternette tarifi var işinize yarayacağını düşünüyorum
Cmrem52 Sedef123_ ahh anneler demi iyi ki varlar bol bol dua ediyom onun sayesinde o demişti bana hatta kendi yaptı verdi gerçekten çok işe yarıyo. 😊
Alice Rennie duo diye bi şurup var naneli doktorum migde yanması için verdi içtigimde 10 dk da rahatlatıyor 🤗