360604 Ancak çikolatada kafein de bulunmaktadır. Kafeinin aşırı tüketimi; gebelik sürecinde erken doğuma, düşüğe ya da gebelik zehirlemesine yol açabilir.
Diye okudum bir yerde e çikolata yiyince şokta şeker almış oluyoruz onun da zararı çokmuş 😏 korktum ama hep canım istiyor