tugbadm Nişan nasıl bişey acaba bilgisi olan varmı ? Biraz önce peçeteme açık kahve akıntıyla beraber lekeler olmuş bu nişan mıdır acaba 🙄
Lalemm86 tugbadm benimki açık pembe gibiydi böle bi kaç damla gelmişti sonra ağrılarım başladı ağrıların gelirse anlarsın
tugbadm Gozdearslaner canım pek sümüksü değil peçeteye gelmiş ya da kurudu bilmiyorum ama kahve rengiye yakın
Gozdearslaner tugbadm sancıların basladımı anlarsın kuzum dakıka tut 5 dakıkada bı gelıyosa sancı hastaneye gıdın
Lalemm86 tugbadm aynen cnm sızlamayla başlıyo sonra ertesi güne kadar hafif sancı şeklinde öle öle artmaya başladı nişan geldi ertesi akşam doğurdum ben