Acemihamileee Bugun yogun sekilde kalcamdan belime vuran bi ağrı var bacagimi oynattığım anda kalcama batıyor resmen 14+5 günlük gebeyim normal mi? Magnezyum kullanmalisin dediler bayanlar tavsiyeleriniz neler🙏
Esma5825 Acemihamileee Aynı ağrı bende de var ama 3 gündür biraz daha yoğun 14+3 oldum bende.. özellikle yere oturunca kalkarken hareket ederken falan batma oluyor inşaAllah ciddi değildir 😔
jrarya Acemihamileee bende 14+1im aynı şikayeti yaşıyorum bi yerde leğen kemikleri rahime yer açmak için genişliyo diye okumuştum inşallah öyledir ama doktorunuzada danışın mutlaka 🍀
FatimaAvc Acemihamileee bol bol süt ve süt ürünü tüket ve aynen doktorun magnezyum verecektir benimde başımda hapı içiyorum + süt ürünleri tüketiyorum ancak geciyor 🤰🏻❤
Seymalp Acemihamileee aynı sıkayet bende de var sagdan sola donerken bacagımda bır agrı belımden baslayan batma yapıyor 3 aylık ıken basladı 5 aylık olduk hala devam edıyor ne kdr doktor varsa gttım magnezyum herseyım ıyı onlarla alakası olmadıgını gebelık fıtıgı oldugunu soyledıler gercekten cok zor bır durum.
Acemihamileee Esma5825 yarın da devam ederse doktora gidicem annem normal vücut genisliyor diyor ama adim attım mi sektiriyor resmen düşmekten korkuyorum🙁
Esma5825 Acemihamileee Vücut genişliyor evet canım ama bu ağrı da korkutuyor 🤔 İnşaAllah ciddi değildir git tabi geçmezsr bende düşünüyorum içimiz rahat eder en azından
Acemihamileee jrarya muhakkak oyledir ama magnezyum verilince agri,kramplar hafifliyor dedi bugün 20 haftalik bi gebe ile konuştum en iyisi bi doktora görünmek olacak sanırım
jrarya Acemihamileee yaa bunu öğrendiğim iyi oldu haftaya gidicem şikayetimi söleyip isticem doktorumda uygun görürse kullanmalı teşekküredeirm 😌🍀🙏🏼
Acemihamileee jrarya siz d vitamini kullanmaya basladiniz mi saglik ocaginda verdiler ama doktorum vermedi kullan demedi
jrarya Acemihamileee ben sadece decavit kullanıyorum en son iki hafta önce kontrolüm vardı sordun aslında başka vitamine takviye bi ilaca ihtiyacım var mı diye gerek yok decavite devam dedi. Sağlık ocağına hiç gitmedim aslında bi gitmek istiyorum hatırlıyorum çünkü bi arkadaşım bu aylarda magnezyum hapı bile içiyodu siz hangi ilaçları kullanıyosunuz.
Acemihamileee jrarya decavit,progestan,coraspirin,kan ilaci forte mi ne. Haftaya 3lu tarama testi vericem o zaman bi kan tahlili de isticem🙂kullanmiyosam icim rahat etsin her ilacın dogumda bile yarari oluyormus
jrarya Acemihamileee ben bi ilk hamile kaldığımda istenilen kan testi yaptırdım o kadar ama doğru söylüyosunuz bi yaptırmak lazım ne surumdayım ona göre bi takviye gerekiyosa kullanmalı üçlü testi siz mi istediniz doktorunuz mu yapalım dedi bana ikiliden sonra vakti geldiğinde bi daha detaylı ve şeker yüklemen kaldı dedi
Acemihamileee jrarya seker yükleme yaptırmicam çünkü tatli sevmiyorum aclik tokluk sekeri kontrol ettirmeyi düşünüyorum. 3luyu dr um yapalim dedi özele gidiyorum ama yaptirmasakta olurmuş gereksiz dediler🙈
jrarya Acemihamileee 🤷🏻♀️ Bilmiyorum ki halbuki kansızlık var biraz demişti ilk testlerde daha iki hafta var kontrole ama cinsiyeti gösterirse bakarız istediğin zaman gel demişti pazartesi gidicem hepsini sorucam 🤔☺