Mrsakar Merhaba, ben gebelik takibi için özele gidiyorum ama doğum da Ümraniye kadın doğum, ve çocuk hastalıkları hastanesine gidicem. sadece bir bina doğum üzerine ve çok temiz bi yakınım doğum yaptı çok memnun kaldı inslalah bende orada doğum yapicam .Rahatsizlandigimda gitmiştim aciline nts de falan ebeler çok iyi ilgilendiler benimle Doğum sonrası bebek için olsun dikiş kontrolleri olsun baya önemsiyorlar sizede tavsiye ederim. Zeynep kamil i görmediğim için bisey diyemiyorum