busra-mutluanne1 Buketttt teşekkür ederim tekrardan geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda atlatırsınız 😊 aynen amacım sadece hamilelikte normal mi hamileler lavaboda hiç bişey hissetmiyo mu veya hissediyo mu bunu öğrenmek için sormuştum 😊
Buketttt busra-mutluanne1 teşekkür ederim canim, tabiki burda böyle şeyleri konusucaz, ama işte kendini çok rahat göstermeye çalışan insanlar var aldırmamak lazım, kaynana görümce konuşmaktan iyidir 😂
busra-mutluanne1 humaninannesi61 patik nedir bilmeyen ben patiksiz dolaşmıyorum ayak üşütmesinden adet dönemimde çok çekerdim korkulu rüyam😅 sadece her zaman olmuyor bazen baskı hissediyorum bu normal mi onu bilemedim biraz bekleyim diyorum devam eder mi diye o zamanda geç kalmaktan korkuyorum ama sağlık ocağı yakın bayağı içimde kalmaktansa yaptırırım 🤷🏻♀️
humaninannesi61 busra-mutluanne1 İnşaAllah önemli bir şey yoktur. İçinin rahat etmesi için yaptırmak en iyisi😌
busra-mutluanne1 Buketttt hahah güzel cevaptı canım😅 varolasın herkesin türlü türlü derdi, türlü türlü yorumlama şeysi var işte naparsın🤷🏻♀️
Bilgeeferhat busra-mutluanne1 normal canım ama günlük pedler enfeksiyon riskini arttırıyor demişti doktorum onun yerine temiz bir bez koy kaynat yıka tekrar kullan ayarla kendine
busra-mutluanne1 Bilgeeferhat tamam canım önceleri kullanmazdım peçete kordum bir aydır falan kullanıyodum rahat oluyor diye artık kullanmıcam 😊 10 gün oldu idrar kültürü alınalı ama benim gibi olan var mı bi öğrenmek istedim geç kalmamak adına
Bilgeeferhat busra-mutluanne1 idrar yolu enfeksiyonu 9 ay yaşadım hamileliğim boyunca doğurdum yine tekrarladı korkma hamilelik döneminde daha sık görülüyor idrar yolu enfeksiyonu ayaklarını sıcak tutmaya bak üşütünce de oluyor 😊
Gokmeninannesi busra-mutluanne1 kesinlikle yaptır eğer varsa önüne geçin çünkü şuan doğumuma 3 hafta var ve herşeyim normal olmasına rağmen enfeksiyonum geçmezse sezeryan yapacaklar bebeğe bulaşacağı için. Şakaya gelmiyormuş bu işler bunu anladım bugün.