Sevilay_dvc Hanimlar instagramdan isim baskılı almak istiyorum. Çok araştırdım ama bulamadim. Bulduğum da biraz pahalı geldi 250 ₺ dio link https://www.instagram.com/p/B39WqpMBnmz/?igshid=c5mk0at16er0 Bunu cok begendim baska sayfa bilen var mi? Bana sizler neler yaptiniz atar mısınız?
Gulsahf Sevilay_dvc tugba kugu diye var instagramda 10 lu set 209 tl orda da hep fiyatlar yüksek hastane çıkışlarında bana 200 iyi geldi nakışlıları fılan sordum 350 400 hep 🤦🏻♀️
Buskprl Sevilay_dvc instagramda bebeknevresim diye sayfa var. Sadece ön işlemesi olursa 135 tl ön ve arka işlemesi olursa 145 tl ye yapıyor. Ben cinsiyetini beklediğim için yaptırmadım bi göz at istersen :)
Mellteem Sevilay_dvc Merhaba canım ben https://instagram.com/uniqon.tr?igshid=1f56df4hptxih bu sayfadan yaptırdım nevresimi 130₺ 10lu hastane çıkışıda 180₺ geldi kumaşları harika gönül rahatlıyla alabilirsn
Duuyguum Sevilay_dvc https://instagram.com/aysenintasarimlarii?igshid=1czoh9mbjd4s5 180 e yaptırdım bu seti canm
fadimeozbas @Sevilay_dvc https://instagram.com/minikonsept?igshid=v71192kppn2j ben burdan nevresim takımı yaptırcam kuzu setlerde var daha uygun
Sevilay_dvc Gulsahf cok pahali ya 🤦 ama ben çarşıya gidip sordum yaşadığım sehirde . İsimsiz siradan bi 10 lu set 200 dedi şok oldum vala
Baloglum93 İnsta da gezerken reklam çıkıyor ya 110 muydu neydi senin bulduğun çok pahalı biraz daha arastır
fadimeozbas @Mrsde05 Nevresim takımı, battaniye ve talı yastığı istedim ekstradan 200 tuttu hepsi %100 pamuk😊
Sevilay_dvc Mellteem ya bende hamileligin basinda bu siteyi bulmustum. Kaybettim adini da unuttum cok sagol vala bi bakim hemen 🥰